Adventssamling

Heej på er! =)

Har precis kommit hem nu, slutade som sagt kvart över tolv och sen tog jag en sväng förbi mormor och morfar för att berätta lite om jobbet och så =) Mormor hade skickat lycka-till-sms och så, men jag har inte haft tid att svara och så, så hon var lite nyfiken på hur det hade gått.. Nu gör jag absolut ingenting, vill bara dra på mig myskläder och chilla, men jag måste vänta tills min mobil har laddat lite så jag kan ta 'dagens ouftit'-bilder först =P Har ju inte haft det på länge så...

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog träffa M. =) Pratade med Jesper också, kanske blir det något med honom och några till. Vi får se. Men först hade jag i alla fall tänkt att träna. Ska ju äta hos farmor och farfar först =/ Åh, jag kommer aldrig att hinna, och när jag sa till mamma igår att jag kanske hoppas över middagen hos dom idag för att jag ska träna så sa hon typ "Åh, men farmor ville ju så gärna att du skulle komma". Men liksom ofta. Asså, jag börjar se ett mönster i det här. Mamma säger alltid så, så fort jag frågar om jag kan hoppa över något som inkluderar mormor, morfar, famor eller farfar, så är det liksom typ "Ååh, men dom hade ju sett fram emot det SÅ". Och mina mor- och farföräldrar bor liksom typ 2 meter ifrån mig, så jag tror inte att dom saknar mig riktigt så mycket som mamma försöker få det att låta som. Misstänker att hon bara säger så för att jag ska få dåligt samvete och åka dit. Jaja.

Adventssamlingen idag var jättefin verkligen, men väldigt kort. Jag kom sent (är ni förvånade?), fan jag är verkligen hopplös. Men men, det var bara några minuter så jag missade inte någonting. Kören sjöng skitfint, och dom sjöng en låt som var så himla vacker! Med typ sån här, vad heter det.. Stor fiol? Nej jag vet inte, men det ser ut som en stor fiol som står på golvet. Vad heter det? I alla fall var det jättefint, och fyra små förstakladdare lästa fina verser och tände ljus =) Haha, kommer ihåg när jag gick i ettan och skulle läsa den där versen inför hela skolan, fatta vad nervös jag var.. =P

Nu ska jag gå och se om mobben är färdigladdad och isf ta lite pics. Lägger upp dom snarast =)

image426

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0