Var bor Ebba?

Var på Marstrand hela dagen idag, mycket trevligt! Mycket härligt väder också. Ja, jag gillar solen :)

Sjukt mycket folk, men ännu fler hundar! Kanske inte, men det kändes så. Och eftersom lilla Elsa var med så var mamma såklart tvungen att stanna och prata med i princip varenda hundägare (i alla fall de med valpar). Usch, jobbigt.
Gick i och för sig mest med V och E och kollade i affärer. Köpte inget. Tyvärr. Hittade min älsklingsmustojacka på Nautiska Magasinet, men den var inte på rea (som i stan) så tyvärr kunde jag inte köpa den.

Letade också efter Ebba Von Sydows hus, men utan resultat. Nej okej, leta var väl lite att ta i. Jag typ kollade efter henne, och sen checkade jag efternamnet på två brevlådor.. Shit, om hon läser detta tror hon att jag är värsta stalkern.. :/ Hjälp. Förlåt Ebba, jag är bara lite nyfiken på hur flott ditt hus egentligen är. Just so you know.

Nej nu ska jag kolla O.C och sedan blir det Morden i Midsommer. Tjoho. Ja, jag älskar att se på TV. Slut.

Kommentarer
Postat av: Amie

Jag bor i marstrand och vet vart hennes hus ligger. Eller tja, hennes föräldrars stora lyxiga sommarhus. Har dock aldrig lyckats se henne här ute. Ligger utmed kajen, mot norr, en liten bit bortanför Bergs café. :)

2007-08-21 @ 18:58:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0