Vad händer idag?

Har precis ätit frukost och kollat på Blue Water High. Är jag nörd eller vad..
Frukosten bestod av jordgubbar (!) och turkisk yoghurt, hur gott som helst. Innan dess var jag ute på en snabb powerwalk i det fina vädret. För en gångs skull så varmt att det räckte med endast linne. Woha. Jag blev riktigt chockad.
Planerna för idag: ZERO. Egentligen var det meningen att vi skulle till Marstrand, men så blev det ej. Pappa skulle fixa lite med båten, som ska säljas. Kanske åker in till stan en sväng, i eftermiddag. Det var ett tag sedan jag shoppade, vilket kanske till största delen beror på att jag är blank. I stort sett.
Just det, kom ju på att jag måste måla min dörr. Fy, vad tråkigt. Men jag har varit utan dörr i snart två veckor (!) så jag känner att jag vill ha tillbaka den. Yep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0