Tillbaka!

Äntligen, min internetuppkoppling är fit for fight igen! Tack brorsan :) Förstår inte varför jag blev så fruktansvärt oteknisk.. Få totalpanik så fort något inte fungerar, och kan jag fixa det själv? Nej. Just det.

Så, helgen har varit slapp hittills. I fredags kväll var det släktmiddag hos mormor och morfar, faktiskt trevligt, fick träffa kusinerna också. Alltid lika trevligt.
Igår träffade jag J en gammal kompis som jag inte träffat på länge. Mycket trevligt. Vi ska börja på samma skola till hösten också. Fick även lite tips av henne till lockigt hår (tack!) så nu ska jag iväg med mamsen och se om jag hittar några av produkterna.

Mitt senaste inköp:


Sött block från Wettergrens
59 kr (säljs till förmån för BRIS!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0