O.C - lite efter alla andra

Okej, jag erkänner. Regnet har en viss tjusning. Men bara en viss. Det faktum att dagarna regnar bort gör att man kan sitta ine framför tv:n med en hel hög goa filmer och serier. Det som spelas allra mest i min DVD är - såklart - the one and only: FRIENDS! Har alla tio boxarna och vet inte hur många gånger jag sett varje avsnitt. Det blir aldrig långtråkigt.
Igår var jag hos en kompis och lånade då med mig lite filmer hem. Som jag meddelade i gårdagskvällens rapport så blidde det filmkväll, men Hitch var inget vidare, så vi bytte raskt över till Jersey Girl med Ben Affleck, Jennifer Lopez och Liv Tyler. Och, den underbart söta Raquel Castro. Typ världens sötaste unge. Filmen är sjukt sorglig en bit där i början, när Affleck sitter och pratar med lilla bebben och gråter så att man tror han ska falla av pinnen.

Idag såg jag de fyra första avsnitten av O.C. Jag vet, jag är såå efter alla andra. Här kommer förklaringen: vi har bara skogstv, med andra ord 1:an, 2:an och 4:an. Ingen kanal 5= inget O.C. Så nu äntligen fick jag låna den första skivan av en kompis. Jag är fast. Fattar inte hur jag har kunnat vänta så  länge med att se denna underbara serie. Men OMG, vad Summer är bitchig! Seth är helt klart min favorit. Så sjukt klockren. Hans kommentarer, jag skrattade högt för mig själv. Och såklart, min absoluta favorit alla kategorier: Mischa Barton. Men ett litet problem, nu när jag har blivit helt hung up på serien måste jag ju såklart se klart alltihop. Och min kompis hade bara den skivan (hon hade fått med en i ett Happy Meal, haha). Så, jag måste köpa alla boxarna. Usch, jag kommer att bli fattig.


image15




 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var försiktig så att du inte fastnar i OC, det tog 8 månader för mig att ta mig ur beroendet ;) Men det är ju som en dröm värld haha :) Jag avundas dig som inte sett alla avsnitten du har såååå mycket att se fram emot.

2007-07-24 @ 15:50:31
URL: http://kajsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0