Hemma från stan

Det blev en snabb sväng til stan med mamma. Köpte inte så värst mycket: en almanacka till skolan (huh, hemska tanke!), Åhléns Shimmer Boylotion, och en bodyscrbub. Yep, det var allt. Provade också ett par jeans på H&M, men jag vet inte jag.. Väntar nog lite med dem.


Nu sitter jag och lyssnar på reprisen av när Ebba sommarpratade. Missade det i torsdags, och missade även reprisen på något konstigt sätt.
Hm, måttligt intressant måste jag säga. Och vad är grejen med hennes sch-ljud? Är hon inte göteborgare eller? Låter lite snobbigt, men jag ska inte döma. Hon är skitduktig på det hon gör, även om jag ibland kan tycka att det är lite för mycket om henne själv.

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0