Håhåjaja..

Äntligen tittar solen fram, och jag är lycklig. Har legat ute i trädgården och solat nu i en knapp timma, känner mig lite bränd så jag bestämde mig för att ta en paus vid datorn (okej, det kom ett moln). Men några saker stör jag mig på:
♦ Pappa klipper gräset samtidigt, och snart känns det som att gräsklipparen är innuti mitt öra.. :/
♦ Jag har ett nyligen läkt ärr på mitt ben, och för att förhindra att det blir missfärgat måste jag ha plåster på. Okej, inte hela världen att jag får en vit rektangel på benet, men om jag nu nödvändigtvis måste ha plåster, kan de inte då sitta kvar ? Man blir ju sjukt svettig av att ligga i solen, och plåstret typ "glider" av. Usch va gross det lät. Glöm det.
♦ Vad är det med Rix Fm? Har såklart miniradion bredvid mig, men sändning? No no. Får endast in Rix Fm, och spelar dom bra musik? Nej. Just det. Kom igen Rixie, är det inte ni som skall underhålla Sverige?

Nej, nu ut i solen igen. Urk, hör redan nu att radion spelar "Live Forever". Jippie. Jaja, jag ska inte klaga nu. Solen skiner. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0