Givande dag

Oh. Jag fick allt lite färg idag, MEN jag blev inte bränd. Som jag brukar. Varför? Jo, för jag kom ihåg att smörja in mig. Tack och lov. Jag skojar inte när jag säger att jag bergis kommer att ha hudcancer innan 25. Sorgligt men sant. Jag solar för mycket. Jag är typ, solmissbrukare. Tar varje chans att slänga mig ner på min solsäng, med radion två millimeter ifrån mitt öra. Och bara njuta. Men ändå vet jag. It's bad. Varför har jag detta sjuka behov av att vara brun? Vet inte. Nästa sommar: ingen solning utan solskyddsfaktor. Ett löfte. Och jag kommer att göra allt för att hålla det.
Komma ihåg att jag känner två personer som har dött i malignt melanom. Sjukdomen som är min stora skräck. Usch, jag skall skärpa mig.

I morse var jag på gymmet för första gången på över två veckor. (Det har varit stängt, jag har alltså inte varit lat). Det kändes i alla fall grymt skönt att komma igång igen, även om jag trodde jag skulle dö av överansträngning på löpbandet. Min kropp är inte vad den en gång var. Haha. Jag pallade dock mer än vad jag trodde.
Jag träffade också T idag, det var läängesen. Sedan läste jag ut Mina Hemligheter av Sophie Kinsella. Sjukt bra. Läs den. Jag började läsa den igår, och var färdig idag. Kanske säger något om hur bra den var. Jag typ skrattade högt igår kväll, så mamma ropade och frågade vad det var som var så roligt. Hihi. Jag älskar sådana böcker, jag gör verkligen det. I förrgår läste jag ut Snabba Cash, typ fem miljoner år efter alla andra, och visst den var väl bra. När man väl kom in i den. Typ tjugo sidor från slutet. Jaja. Nu ska jag se på Friends, och sedan blir det 24!

image34




Och jag saknar dig fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0