Gessle igår

Gårkvällen, det blev Gessle-konserten. :) Grymt, sommarkänslan infinner sig så fort man hörde du första tonerna av Juni, Juli, Augusti. Trots det fick han bara fick tre(!?) fyrar av fem. Gp:s Daniel Claesson, du kan gå och lägga dig.
Men okej, till och med jag kan erkänna att det dröjde ett tag innan publiken riktigt drog igång. Ett ganska långt tag, men det är sjukt coolt när Gessle och co lämnar scenen och hela publiken börjar sjunga 
Sommartider, tills Gessle och gänget åter kommer in på scenen och börjar sjunga just denna låten.

Men, trots detta så längtar jag som en galning tills nästa GT-konsert (för den kommer väl?). Det är de låtarna ALLA kan, och jag tror inte att det finns någon som kan säga att Gyllene Tider inte är sommar. Blev galet glad när jag läste denna mini-intervjun med Gessle. Det låter ju hoppfullt. Jag lovar, blir det konsert nästa sommar, eller nästnästa, eller sommarn därpå, jag kommer stå längst fram. Lita på det.

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0