And I'm out of here

Skall om mindre än fem minuter åka iväg till några kompisar för en skaldjurskväll, tänkte bara hinna med att (snabbt!) skriva lite..
Grym slappdag idag. Har bara legat och solat hela dagen, dock med solskyddsfaktor för en gångs skull, så jag brände inte upp hela näsan som vanligt. Mellan solningen, fika och mat med familj och också mormor och morfar + farbror som kom förbi. Ja, ni hör, hela släkten typ. Sedan var jag och pappi och handlade lite. Och nu ska jag iväg, har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig (!) Hjälp.

OBSOBSOBS! Jag tänker inte skriva och banna stackars Lohan (som alla andra gör). Hon finns med i varenda blogg idag, stackarn. Så sjukt synd med en så begåvad tjej, hon kan ju faktiskt skådespela till skillnad från vissa andra. Nämner inga namn. Jag säger bara: GO Lindsay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0