Träning

Har precis kommit hem från träningen, ett medel/puls-pass var det som sagt. Helt okej, inte jättejobbigt, men det kändes ändå. Och det är ju alltid bättre än att bara sitta hemma =P Förstår dock inte riktigt varför det är så himla populärt.. Av alla de pass jag går på under veckan, och alla pass jag nånsin testat på så är det bara detta som är helt fullt. Liksom 100 pers där inne :S Lite äckligt tycker jag, för man kan inte ta ut rörelserna ordentligt utan att snudda vid någon svettig gubbe. =/ Men jaja, så är det ibland. Skönt att få träna i alla fall!

En sak jag kom att tänka på är att jag verkligen behöver nya träningskläder! Har ett par svarta löparbrallor som jag nästan alltid har (tvättar som såklart emellan, haha), och ett bar röda Aqua Limone-byxor, också såna där tighta som går till knäet. Gillar den typen, mest dom svarta iofs, för dom "andas" bäst. Jag skulle aldrig kunna träna i joggingbyxor, ni vet sån i bara bomull, jättetjocka liksom. Uuuh. Alldeles för varmt. När man blir svettig så känns det liksom som att det kliar och.. Nej usch! Men dom där byxorna har jag haft since forever, och dom börjar bli lite slitna. Samma sak är det med träningslinnen, jag har liksom inte något som jag gillar så värst mycket. Jo ett, från Freddy. Men det kan jag ju inte ha hela tiden. =P

Nej, så jag vill ha nya, fräscha träningskläder i fina, starka färger =D Synd bara att de flesta är så dyra... =( Här har jag i alla fall plockat ut några favoriter, från Nike =)

image438
Gillar det i mitten bäst, svart med guld - skitsnyggt! =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

vill också ha nya träningskläder, jag har bara sletna t-shirts P

2007-12-03 @ 21:34:07
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Tilda

Det linnet i mitten va jättesnyggt :)

2007-12-04 @ 16:10:41
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0