Tråktråk

Har lite tråkigt medan mami&papi är iväg och hämtar da pizzas, så det får bli en lista.. :P

Tre namn du går under:
Matilda, Mathilde, Tilda


Tre saker som skrämmer dig:
Döden, flygturer och höjder


Tre saker du har på dig just nu:
Mormors jogginbyxor (haha!), gått H&M-linne och en grå tröja


Tre av dina favoritlåtar (just nu):
"Something about Christmas time" med Bryan Adams, "No one" med Alicia och "Brother oh brother" med Månsan =)


Tre sanningar:
Hmm.. Svårt. Finns många sanningar om mig, men inga speciellt intressanta.. =P


Två av dina hobbys:
Träna & shoppa =)


Fyra saker du verkligen verkligen vill ha:
En mysig jul, en schtekig solbränna, långt hår och lite tid att slappa


Tre saker du tänker på just nu:
Att jag inte är hungrig, att jag måste plugga imon och så en sak som jag inte kan säga =P

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det du tänker på som du inte kan säga? Nu blev jag ju nyfniken! :-)
Ha det bra!

2007-12-02 @ 00:11:58
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: jag jobbar på en julmarknad och grillar korv typ :) gonatt!

2007-12-02 @ 01:03:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0