Torsdag

God morgon på er .. =)

Allt bra idag? Med mig är det bara fint, lite trött som vanligt men så ska det ju vara. Eller, det kanske det inte ska, men det är så det alltid är i alla fall =P Ute regnar det, behöver jag säga att jag absolut inte har lust att åka till skolan.? Nej, tänkte väl det. Men som tur är går jag bara till klockan ett idag. =) Ändrat schema!

När jag kommer hem ska jag plugga -.- och även LÄGGA IN EN DAGENS OUTFIT. Seriöst, jag är kassast i världen på det just nu. Och vad, är jag typ senil eller? Glömmer av det heela tiden. Så dyker det inte upp en dagens i eftermiddag, så säg till! =P

Nej nu måste jag faktiskt sticka.. =/ Har blivit ganska korta 'morgoninlägg' på det senaste, men det är bara för att jag går in på bloggar tillhörande er som kommenterar.. =) Tycker det är jättekul att även se vilka det är som kommenterar, inte bara läsa kommentaren och sen skita i personen bakom den. Dessutom är det tevlig för ofta hittar man en riktigt bra blogg, som man sedan fotrtsätter följa.

Ni får ha en bra dag, så hörs vi sedan! Kramar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0