Torsdag 27/12

Hej hopp ;D

Äntligen hemma, sjukt trött efter en lång dag! Gick upp kvart i sex imorse.. Och kom hem vid fem-tiden, så jag är typ halvt levande/halvt död vid det här laget. "Resan" idag var i alla fall hur trevlig som helst, vi hade jättekul. =) Tog tåget till Helsingborg och åkte sedan med färjan över till Helsingör. Klart minnesvärd dag! :)

Imorgon ska jag bege mig in till stan ganska så tidigt, ska hinna med massa olika ställen. Måste byta en del julklappar, och även kolla mellandagsrean som sagt. Sedan blir det middag hos farmor och farfar, och efter det ett träningspass. Vet inte om det händer något speciellt imorgon kväll, får se, men jag har en ganska stor lust att bara ta det lugnt eftersom jag ska på fest på lördag kväll och denna veckan har varit rätt så jobbig. Förresten, har ni varit ute något på rean än? Hittat något fint? Som sagt så ska jag ju mest kolla efter teknikprylar, även om jag antagligen inte kommer att ha råd att köpa dem, gjorde av med tusen spänn idag och lite pengar vill jag gärna ha kvar till nyårskläder, samt andra kläder. Men men, vi får se om jag hittar något!

Nu ska jag äta äpple och se på TV!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att du hittade något på rean. Själv håller jag mig så långt borta från alla affärer som möjligt! :-)
Hoppas att julen har varit bra!
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!!!
Ha det bra!

2007-12-28 @ 11:51:58
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0