Tisdag

Godmorgon, godmorgon..

Sovit gott? Det har jag, även om jag gärna hade legat kvar en extra timma.. =P Eller två. Släckte nog lite för sent igår tror jag. Men det blir så, jag ser typ alltid på ett Vänner-avsnitt innan jag somnar. Har jättesvårt att bara lägga mig och sova på en gång, såvida jag inte är jättejättetrött. Hursomhelst, när man väl kommit upp är det ju faktiskt inte så farligt..

Idag är det lång skoldag igen, men ingen träning ikväll vilket känns ganska skönt =) Behöver vila och ta det lugnt lite, dessutom måste jag fixa till det sista på monark-uppgiften som ska in på torsdag. Och imorgon hinner jag ju inte göra något för då är det jobb igen =) Så ikväll får jag nog en del tid till att blogga hoppas jag! Och förhoppningsvis blir det även en 'dagens oufit' =) Hoppas verkligen att jag kan få till ett par någorlunda bra bilder med min mobil. Men, det vet man aldrig, den kameran SUGER =/ Men vi hoppas på det bästa!

Just det, och så har vi folkdans idag också! =) Alltså, jag tror inte att folk fattar hur kul de är på dom lektionerna... =P När jag berättar för mina kompisar som inte går på min skola, så typ höjer dom på ögonbrynen och ser på mig som om jag vore en idiot. Haha. Och jag kan iofs förstå dom. Folkdans liksom, eeh? Så tyckte jag också innan jag började. Typ, fan va corny att hoppa runt i folkdräkt och göra bort sig. Men vet ni vad? Det är kul, för alla gör bort sig. Och igår gick det SÅ sämst! =) Haha, ingen kom ihåg ett enda steg typ.. Eller var det bara jag kanske.? =P

Nej, nu måste jag kila till bussen! Ha en bra dag allihop, och kolla gärna på föregående inlägg och ge mig tips om vart jag kan köpa snygga träningskläder. =)

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0