Tisdag 25/12

Så var julafton över.
Usch, det känns verkligen tråkigt, även fast det är långt kvar till skolan börjar igen, och vi har fortfarande många mysiga dagar kvar att njuta av. Men, som den Christmas lover jag är, så tycker jag att själva julafton är något speciellt. Det tror jag i och för sig inte att jag är ensam om.

Dagen igår var helt underbar. Träffade mormor, morfar, farmor, farfar, moster, morbror, farbror, farbrors tjej & kusiner. Åt supergod mat som farmor gjort och hade det allmänt trevligt. Julklapparna blev jag också jätteglad för. Fick första OC-boxen, en fön, en box till min tv, GKSS-joggingbyxor, delar till min servis, presentkort, parfym (Escada Sunset Heat), Bruce Springsteen's skiva (wiie!) och en massa annat. Tack för alla fantastiskt fina klappar! :)

Så, hur var er julafton? Lika bra som min? ;) Det hoppas jag verkligen. Vad händer idag nu då.. Jo, jag ska bara slappa, ta det lugnt (vad är skillnaden?) och titta på mina julklappar, som jag alltid gjorde när jag var mindre ;) Sedan klockan fyra börjar jag jobba -.- Jobbar till klockan tio ikväll, antagligen blir det 22.30, eftersom man alltid blir kvar lite längre när man är med och stänger.

Men nu får ni ha en riktigt bra juldag, njut så mycket ni bara kan! :)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sabine

Mysiga julklappar :)

2007-12-25 @ 22:56:18
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0