Tisdag 18/12

Hej hopp på er :P

Hoppas ni mår bra allihop! Det gör jag :) Är lite trött dock, men det är jag jämt nuförtiden så... :P Vet ni varför jag mår bra? Jo, för imorgon går jag i skolan från tjugo i elva till tio över tolv! Wiiiee =) Och på torsdag slutar vi! Sååå skönt så det går nästan inte att beskriva. Sedan har man ett helt, långt, härligt jullov framför sig... ;) Åh, jag ska verkligen njuta av ledigheten, och vila upp mig. Ska ni göra något roligt på lovet?

Hann inte blogga någonting i morse, det brukar jag ju göra. Men jag fick lite bråttom i morse, så jaa.. Helt okej dag i skolan, film på svenskan (Million Dollar Baby, skitbra!!), sedan lite film på engelskan följt av uppsatsskrivning. Gick riktigt bra, kändes det som i alla fall. Efter det skulle vi egentligen ha historia, men vår lärare var sjuk så vi drog in till stan istället. Klockan kvart i två skulle klassen samlas för att spela bowling så vi hade ett par tre timmar att fördriva. Jag ville gå på jakt efter accessoarer och skor till nyår, men icke, mina slappa kompisar ville sitta på Donken och dega istället. Så så fick det bli.

Måste säga att jag ägde på bowlingen! :) Fick 210 poäng på två serier, det är väl ändå rätt så bra!? Tyckte jag i alla fall, jag var skitnöjd :P Haha. Det var så kul för vår klassföreståndare, som även är vår gympalärare sa innan vi började: "Ja, jag antar att alla här har spelat bowling någon gång och kan 'reglerna', men jag ska bara säga att ni måste tänka på att om två stycken på banorna bredvid varann vill kasta klotet samtidigt så är det högerregeln som gäller! Det kan stå ett proffs på banan bredvid er, och kastar ni då samtidigt kan han/hon bli förbannad!" Hahaha. Så himla kul. :P Som att man inte kan kasta samtidigt som någon annan, det var det löjligaste jag har hört...

Jaja, hur har er dag varit?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0