Tävling hos Kenza! =)

Just nu pågår en tävling hos Kenza =) Och priset är inte mindre än en sprillans Skype-mobil! Så gå in och där om ni vill ha chansen att vinna. :)


Varför just jag ska vinna:

Jag kan nog inte räkna med att vinna mobilen genom självömkan eller något sådant. Säkerligen finns det dem som skulle behöva mobilen bättre än mig, men för den sakens skull är det inte sagt att jag inte vill ha den. För det vill jag! =)
Skulle bli galet glad om jag vann en av mobilerna, skulle nog se det som en julklapp till mig själv. :P Ska jag vara ärlig så tycker jag nog att jag är värd det, har kämpat hårt i skolan denna terminen, det har varit toksvårt att få ihop skola, två gamla jobb, ett nytt jobb, träning och blogg. Dessutom är jag en sådan som verkligen älskar att köpa julklappar till nära och kära, och så även i år. Därför har det inte blivit så mycket pengar över till mig själv, så min stora passion shopping har det inte blivit mycket av.
Jaja, SÅ synd är det verkligen inte om mig, vet att det finns dom som har det mycket värre, men åh, jag vill så gärna vinna en av mobilerna, och jag inser nu att jag SUGER på motiveringar :P Kenza, hoppas du förstår hur glad jag skulle bli! =)

PS. Pallar inte att försöka vinna extrapoäng genom att "tipsa" folk om Kenzas blogg. Kenza, hoppas att du ändå vet genom mina kommentarer och mitt mail hur mycket jag gillar din blogg och att jag beundrar dig starkt som person.

Här har ni länken igen ifall ni skulle missat den där uppe: http://kenzaas.blogg.se/1196859776_tvling.html#comment.

148935-3070

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, hemskt men sanningen.. usch =/

2007-12-06 @ 19:54:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Estelle

Haha jag borde va med min telefon har gått och dött!

2007-12-08 @ 13:41:14
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0