Söndag

Godmorgon och glad andra advent! =)

Gud vad snabbt tiden går, tänk om två veckor är den dan före dopparedan. Haha :P Helt stört vad tiden bara rinner iväg. Men som sagt, igår fick jag köpt min sista julklapp, så nu kan jag bara slappna av. Sen kommer jag säkert hitta en del klappar till, men då behöver man i alla fall inte känna pressen. Bara köpa några små klappar till om man verkligen hittar något. Idag tänkte jag slå in mina klappar också. I alla fall några av dem. Bättre att dra ut på det, för jag älskar verkligen att slå in julklappar! =) Gör det värsta noggrannt och jättefint, tycker det är jättekul att hålla på med olika papper, snören och ettiketter. :P Och så har jag lackstång och stämpel. För såna där riktigt gamla, fina paket, ni vet :) Med brunt vanligt, hederligt papper, haha.

Idag ska vi julpynta också. Eller pappa städar, August pyntar undervåningen och jag pyntar mitt rum :P Vilket faktiskt tar tid! Jag har skitmycket julpynt och slingor och glitter och allt sånt. Men det är roligt att verkligen göra det ordentligt, och så blir det ju så fint efteråt :) Så är hela huset julpyntat och fint när hon kommer hem från jobbet sen.
Julmarknad blir det idag också, vet inte hur jag ska hinna med allt. Tänkte träna i eftermiddag, men jag får se om jag hinner. Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0