Söndag 30/12

Hej på er allihop. :)

Nu känns det på nåt vis som att jag bara måste be om ursäkt för extremt dålig bloggning. :( Även om jag inte direkt har så många läsare, så vet jag ändå att jag har några som läser varje dag, och jag kan förstå att ni kanske inte tycker att det är så värst rolig läsning just för tillfället. Inte heller är det någon frekvent uppdatering. Det beror på en rad olika saker. Dels har jag verkligen inte haft tid den senaste veckan. Det har varit jul, jag har varit iväg och jag har jobbat. Ganska mycket. Så jag har helt enkelt inte hunnit. Dessutom har jag mycket annat att tänka på just nu. Mycket snurrar runt i mitt huvud... Sen har jag inte heller någon inspiration eller några idéer för att föra blogge framåt, just för tillfället. Jag säger absolut inte att jag ska lägga ner bloggen eller något sånt, absolut inte. Jag älskar att blogga, jag älskar min blogg och jag vet att om jag skulle säga "nu slutar jag att blogga", så skulle jag sitta här och skriva ett inlägg imorgon igen. Tror jag har blivit lite beroende on some level. Men som sagt, just nu finns det varken tid, ork eller inspiration till en bra blogg så jag hoppas helt enkelt bara att ni kan stå ut ett tag. För jag kommer komma igen, med mitt vanliga gamla jag, blogga flera gånger om dagen, fota dagens outfit (även om det är sjukt svårt utan kamera..) och sånt där. 

Hoppas ni har lite överseende, och ändå fortsätter kika in här då och då! :) Kram. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Monika

självklart kommer jag fortsätta att kika in. Jag ger inte upp så lätt inte:) Det såklart att jag fattar att man inte alltid har tid och ork och kan ge 100%. Ha det i alla fall så bra och hoppas du kan få lite mer inspiration snart igen.

2007-12-30 @ 22:50:25
Postat av: Karolin

Hej hej!! :) Ja köpte de på Victoria Of Sweden på den lilla gatan mitt emot nk typ.. över järnvägsspåren o de.. den gatan där Resebyrån ligger i hörnet! :) Fanns massa snygga! Kram

2007-12-30 @ 23:43:30
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0