Söndag 23/12

Mums, nu är jag mätt och belåten! ;) Har precis käkat tacos med familjen + kusin Anna som är här. Hur gott som helst. Skulle ju egentligen tränat förut. Mamma och pappa skulle köra mig och sedan ställa bilen och ta en promenad med Elsa, men när vi kom fram till Friskis så var grindarna stängda =/ Skit också. Jag som hade tänkt att bränna lite kalorier innan ikväll. För ikväll kommer det bli svullo på hög nivå :P Men men, vi tog en promenad istället, plus att jag var ute och gick i morse också så.. Ja :)

Halv åtta börjar Bingolotto, och jaa visst det är säkert pensionärvarning på det, men whoo cares?? Inte jag i alla fall :) Det är som sagt TRADITION i vår familj, och traditioner är till för att följas, haha :P Så då åker allt julgodiset fram, även julkolan som jag kämpade med förut.. Ja, jag sa ju att den var lätt att göra, men tyvärr så glömde jag den lite för länge ute så den blev jättekall och jättehård. Så när jag skulle klippa isär den så typ sprack den. :P Haha. Som tur var bara en liten bit, så jag lät den bli rumstempererad och sedan var det mycket lättare att fixa små fyrkantiga bitar! Hoppas att de andra också tycker den är god, fast det behöver jag nog inte oroa mig för.. Mamma och A är de största sötsaksälskarna jag känner. :P

Nej, nu kom min moster också, får gå ner och hälsa på henne! Kanske skriver lite sen, men jag tror inte det. Mamma och pappa vill inte att jag sitter vid datorn mer och för att vara ärlig så tror jag inte att jag har lust att sitta och blogga på uppesittarkvällen. Men, man ska aldrig säga aldrig, den som lever får se! :) kanske hörs vi ikväll, kanske imon. I vilket fall som helst så får ni ha en supermysig kväll! Och ät mycket godis :) Puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

God Jul och gott nytt år önskar vi på bagladies! Nu när julgodiset är bakat, granen klädd och julklapparna inslagna tar jag mig en välbehövlig paus och så ses vi igen den 25 December. Tills dess, vi älskar er! Puss & Kram, Julia

2007-12-23 @ 21:00:35
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Maddiie : )

God jul :)

2007-12-23 @ 22:40:52
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0