Söndag 16/12

Oj vilken tråkig dag det här har varit. Riktigt degigt hela dagen. Singstar förut gick som en dans, jag utklassade både min bror och min kusin. Över 9000 poäng var det bästa jag fick, alltså blev jag en äkta singstar. Haha :P Så sjukt roligt är det med singstar, jag är helt hes nu. Jag och min bror tävlade med Främling, den var nog inte lite jobbig att sjunga. Hey, jag är Carola liksom. Not.

Nu har jag suttit här vid datorn hur länge som helst. Pratat med lite folk om gårdagen och så. En sån himla äcklig kille som hette Hampus som var där igår. Usch, jag typ ryser bara jag tänker på honom. =/ I slutet av kvällen lackade jag ur totalt, typ skrek på honom. Uschusch.

Har ingen inspiration till rolig bloggning =/ Hoppas ni har överseende.



.. G - tack för igår! <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tror dom flesta ser att bli lämnad ensam som en rädsla!

2007-12-16 @ 19:45:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0