Söndag 16/12

Godmorgon .. =)

Sovit gott? Jag har sovit jättegott, fast inte särskilt länge. Kom hem klockan två och vaknade vid halv tio. Jag är ingen sova-på-morgonen-människa.. Men men, jag är faktiskt glad för det på ett sätt, för jag skulle tycka det var hemskt att vakna upp vid två och känna att hela dagen är förbi typ. I alla fall så var kvällen lyckad/misslyckad. Var på fest hos M's kompis, rätt så kul till en början, en massa sköna killar som jag och M känner kom dit. Men festen var rätt lam, trots att jag och G förgäves försökte få igång lite drag, genom att ensamma gå loss på dansgolvet. Men hallå eller, hur lätt är det när det bara finns askass musik, inga högtalare, och festen är i en lägenhet med en massa klagande grannar.? Ja, för grannarna klagade, 3 gånger. Sen kom väktaren. Men det gick bra.

Sedan spårade allt ur, och till slut var det bara jag och Felix kvar av dom som jag kände. Vi tog nattbussen hem sedan vid ett-tiden. Synd att en från början trevlig kväll slutade så.. konstigt.

Innan festen var jag ju som sagt hos Cornelia. Vi bakade pepparkakor, lussekatter och julkola. Bytte även julklappar, och åh vad glad jag blev för mina! =) Fick en söt låda från Lancome med mascara (Hypnose, min favvis!), kajal och makeup-remover. Åh, så himla bra =) Tänkte precis på det när jag sminkade mig igår, min  kajal suger. Kanske beror det på att jag har en från Veckorevyn.. :P Jaja. Men nu har jag i alla fall en superbra från Lancome. För superbra var den verkligen. Testade den med en gång. Så nu har jag all ögon-makeup från Lancome; mascara, kajal och ögonskugga. Rekommenderar verkligen alla produkterna!

Nåja, vad ska ni göra idag?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0