Pizza-time

Är fortfarande kvar hos mormor och morfar, ser ut att bli kvar här en stund. Rätt trevligi ändå, inte ofta jag hinner vara här. Mamma åkte precis och skulle hämta våra pizzor, jag kan ju säga att detta har varit en riktig svullo-dag. Och inte är den slut än, hell no. Nu blir det ju pizza då, en Lolo för min del. Skitgod, med kycklingfilé och cashewnötter =) Sedan blir det antagligen fika med julgodiset som vi har bakat. Knäck bland annat. Så imorgon blir det fasta! =P Haha, nej, skja bara såklart. Känns skönt att jag kommit såpass långt att jag klarar av att ha en sån här dag i veckan, och inte må alltför dåligt efteråt. Klart att jag tänker på det, men vet jag bara att jag får träna och att det inte händer mer än en dag i veckan, så är det fine! =)

Kollade precis på julkalendern också, "En riktig jul". Faktiskt helt okej tycker jag, den verkar mysig =) Jag gillar alla julkalendrar som man får en mysig, juligi känsla av att kolla på. =) Typ Greveholm, som är min favorit! Jag följder alltid julkalendern, who cares att jag är 16 och kanske egentligen inte "ska" kolla på den. Det skiter jag i, julkalendern = jul för mig. Tradition. Så är det bara! =)

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0