Onsdag

Godmorgon! =)

Halva veckan har gått, skönt skönt :) Sitter nu och äter frukost och kollar på 'Morrongänget' =P Dom är så skööna! Skulle seriöst kunna sitta och kolla på dom en hel dag.. ;) Har ätit lite yoghurt med banan, nötter och torrfoder. Haha. Nej, i själv verket är det såna där havreringar från Frebaco eller nåt sånt, jag tycker dom är helt okej faktiskt. Fast det är jag nog ensam om haha =P Bara jag i hela familjen som käkar dom, och mina kompisar tycker jag är dum i huvudet för att jag äter dom typ. haha :P

Oh, nu kom Radio Nowhere på tv:n, med Brucan ni vet =) Åh, biljetterna till hans konsert på Ullevi i sommar släpptes IGÅR. 100 000 biljetter såldes på 2½ timma. Aah. Jag vill ju köpa, men liksom, har jag pengar till det nu? Nej. Helt idiotiskt att släppa biljteer nu såhär i juletid, när man ska köpa julklappar och massa annat. Jaja, får se, det kommer säkert finnas massa överblivna på blocket i sommar. Då ska jag allt haffa en! =)

Just det, idag blir det jobb! 14-20 som jag sa igår. Så det blir väl lite bloggning ikväll kanske, om jag hinner. Måste plugga :S Usch usch. Det är så dumt för jag kan inte blogga från mobilen! Har 3 som operatör och då går det inte =( Jaja. Men ni får ha en bra dag allihop, så hörs vi nog sen! =)

Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: LINA

gud vad tidigt dom släpper biljetterna, dom går åt :p

2007-12-05 @ 08:01:28
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: IK

Tackar för berömmet!
Förövrigt aldrig tänkt på din look-a-like längre ner men det stämmer ju faktiskt!
Ha en bra dag!

2007-12-05 @ 09:17:37
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0