Onsdag 26/12

Hejsan allihop!

Äntligen har jag fått lite tid att blogga! Sitter at mormor och morfar's place nu, vi har ätit en liten julmiddag precis. :) Mycket gott, jag måste säga att mormors julskinka är MYCKET godare än våran.

Har inte bloggat så mycket nu det senaste, vilket både har berott på att det har varit jul, men också att jag jobbade både igår och idag. Har inte haft tid helt enkelt. Imorgon åker jag till Danmark tidigt på morgonen och är inte hemma igen förrän sent på kvällen, så det är inte säkert att det blir någon bloggning då heller.. :/ Men men, hoppas i alla fall att ni har haft en underbar jul och hunnit njuta av allt "det goda" :P

Försöker hinna med lite bloggning ikväll när jag kommit hem! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0