Onsdag 19/12

Hallåå på er! xD

Mår ni bra? Det gör jag i alla fall! =) Kom precis hem från stan, där jag har varit ändå sedan skolan slutade tjugo i tolv. Fick inte köpt så värst mycket, kollade mest runt, men jag fick i alla fall med mig ett vanliga, vitt baslinne hem + en sista julklapp till mammi och pappi. Det blev en flaska vildmarksglögg och två påsar med te, julkola-te och glögg-te! ;) Om det smakar lika gott som det luktade då... :P Mums! Skulle egentligen inte köpa något mer till mina föräldrar, inte till nån annan heller för den delen, men jag blev så frestad nu när det är så nära jul, och julstämningen på stan är HÖG. :D I Nordstan har dom ju värsta julmarknaden med en massa fina grejor, även om det inte var mycket som föll mig i smaken så är det mysigt att gå runt och titta. =) Marie Picasso var där också, hon hade uppträtt precis innan jag kom, och satt sedan och signerade skivor.

Ååh, nu är det inte alls långt kvar till jul! =)=) Jag är värsta exhalterad, blir typ som ett litet barn när det börjar närma sig jul... ;) Visst är det typ den mysigaste tiden på året? Ikväll ska hela familjen åka och välja ut en julgran, som vi sedan ska klä :) Mys! Jag måste också välja ut något fint att ha på mig imorgon på julavslutningen.. Undra vad jag ska ha.. Hm, så kom den vanliga beslutsångesten :P Jaja, får se va det blir, provar det nog i eftermiddag och då slänger jag kanske in en bild också. Annars får ni vänta tills imorgon! :P

Nu ska jag käka lite här, vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0