Onsdag 12/12

God morgon .. :)

Hoppas ni mår bra allihop! Jag mår fint, är lite trött dock men det är sånt man får leva med ;) Dansen igår gick skitbra! Haha :P Inga misstag alls, i alla fall inte ifrån min sida. Dock hade jag ett litet problem med min "väska" som hängde på förklädet, den satt bara fast i en krok och när jag hoppade så höll den på att ramla av.. :P Men man ska ju ändå ha händerna i sidorna, så jag höll fast den med ena handen.

Ikväll blir det folkdans igen -.- Vet att jag har sagt att jag gillar det, men två kvällar i rad liksom... Gäsp. Och jag vill verkligen träna! Har inte tränat sedan i fredags, har fan ångest.. Ett av mina favoritpass är det dessutom idag. =/ Jaja. Idag är det 'lussefesten', då vi elever ska dansa för varandra, mingla, äta lussebullar (?) och leka lekar. Från typ klocken fem till klockan tolv (!) Herregud. Men så är vi lediga imorgon också =) Wiie.

Idag har jag egentligen bara två lektioner, men jag var så trött (läs: ÄR trött) så jag bestämde mig för att komma lite sent till första lektionen. Det är inte så farligt som det låter, vi har EA första lektionen, alltså Eget Arbete. Där man får jobba med det man behöver göra, typ läxor eller plugga inför prov. Och denna veckan har vi verkligen ingenting. Mer än ett dataprov på fredag, men det räcker att jag pluggar lite imon. Så anyway, jag börjar vid halv elva, och sedan slutar jag vid kvart över tolv. =) Härligt!

Ska försöka lägga in några bilder från dansen igår, om jag hittar sladden till kameran... Vi hörs sen! =)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: LATTE

bara två lektioner? Så skönt!

2007-12-12 @ 08:12:36
URL: http://LATTES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0