Nyårsstyle

image433

Tycker det är så svårt att bestämma vad man ska ha på sig på nyårsafton. Och dessutom måste man nästan köpa ouftien nu, för att få tag på det man vill ha. Efter jul är det i stort sett kört, då är allt utplockat och man får ta.. vad som finns helt enkelt. Det öveblivna. Det som ingen annan ville ha. Haha, nej riktigt så farligt är det kanske inte, det har hänt flera gånger att jag hittat kläder till nyår på mellandagsrean. Har man bara tillräckligt med is i magen för att våga vänta så kan man göra riktiga fynd!

Men nu har jag i alla fall börjat kolla runt lite, och dessa tre supersnygga klänningarna hittade jag på Asos.com. Vill  ha alla tre, haha =P Den i mitten är jag extra kär i, antagligen för den superläckra färgen.

Vilken tycker ni är snyggast? =)

Kommentarer
Postat av: Assi

antingen den svarta till vänster lr den lila i mitten^^ vart hittade du dom?

2007-12-02 @ 16:08:08
URL: http://getloow.blogg.se
Postat av: Maria

den i mitten om den hade varit svart! :)

2007-12-02 @ 23:01:20
URL: http://ghalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0