Nyårsafton 2007

Sådär, nu är frukosten uppäten! :) Det blev en rejäl och nyttig frukost idag, äntligen. En skål med naturell yoghurt med hallon och fullkornsflingor i, plus en fullkornssmörgås med kalkon, lättkeso och soltorkade tomater. Mums! =) Skulle ju gå ut och gå efter frukosten, men nu tyckte mamma att det kunde vi göra efter vi kommit hem från våra ärenden istället. Visst, funkar för mig :P

Har en del andra grejer jag måste göra idag också... Bland annat måla på ett andra lager nagellack (Mavala's "Milano" :)), fixa i ordning kläderna tills ikväll, duscha, peela kroppen och ansiktet + smörja in mig med Dove's bus-lotion. Så ja, det är en del som måste hinnas med innan jag ska träffa M i eftermiddag för att göra mig i ordning helt och hållet. Ska nog plattånga håret idag tror jag :) Inte ofta jag får tillfälle att göra det, dels för att jag inte är allowed to platta håret för någon av mina frisörer (har alldeles för dålig kvalitét på håret för att det ska klara värmen..=/), dels för att jag pga den anledningen har sålt min plattång till en kompis. Men M äger vad jag vet en plattång, så det ska nog fixas till ikväll. :)

Vad ska ni göra ikväll?


Älskar denna låten... =)

Kommentarer
Postat av: elli

haha tack :D

2007-12-31 @ 12:10:41
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Annsingen

God Fortsättning!

2008-01-01 @ 11:25:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0