Nyårsafton 2007

Godmorgon på er! :)

Ååh, idag är jag utvilad och det känns skönt att bara kunna ta det lugnt nu på morgonen, inte ha någon shoppingrunda eller ett arbete att stressa iväg till. Känns som att det har varit så de senaste.. hm.. fyra-fem dagarna. Och jag som inte är något stort fan av att stressa. Nej, så det känns superskönt att bara stta här framför tv:n, kika lite på Anders på tv 4's "Nyhetsmorgon", vänta på att mamma och A ska vakna (pappa jobbar) och sen äta frukost i lugn och ro. Efter frullen ska nog jag och mamma ut och promenera lite. :) Ska bli riktigt skönt att få röra på sig lite, även motionen har ju fått ta en del stryk dessa hektiska dagar. =/

Efter lunch, och när pappa har kommit hem från jobbet (vid halv ett I guess) så drar jag och mammi i alla fall iväg och ska göra lite ärenden.. Igår fick jag i och för sig sms av M och nu är mina nyårsplaner ganska så... krashade. Eller i alla fall så vet jag inte helt säkert hur det blir längre. Skittråkigt när det blir så att man har sett fram emot något en längre tid, och sen precis innan så.. nej det blir inte så. Usch. Men jaja, det är nyår, något händer i alla fall, och först ska jag och M på middag hos C, sen efter det får vi se! Det blir säkert bra :) Jag vill tänka så i alla fall!

Som sagt, ärenden med mamma. Jag ska kolla efter una camara digital, lite smycken tills ikväll, ett par pumps och en jacka/kofta/ellernågotliknande att ha över min LBD ikväll. Ska verkligen försöka att ta ett par bilder på outfiten ikväll! :) Och jag hoppas som satan att jag får tag i en kamera, då kommer det blir tusan så mycket mer bilder här i bloggen... :)

Nu ska jag läsa lite bloggar. Hörs sen hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nä precis...går lika bra att kolla:)

2007-12-31 @ 09:52:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Tobias

go morgon :) detsamma detsammaa!!

2007-12-31 @ 09:54:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0