Min lilla sötnos! =)

Har precis kommit hem från skolan nu, och som vanligt på fredagar så satt Elsa och väntade på mig i sin hage.. =) Hon har precis börjat löpa, första gången, och även om det inte direkt är någon störtflod så är det bättre att hon är i hagen så mycket som möjligt. Dessutom får hon ändå vara där de korta stunderna vi lämnar henne ensam, annars finns risken att hon biter sönder pappas älskade uppstoppade fåglar. Fy, dom är hemska tycker jag, men dom ligger pappa varmt om hjärtat så..

Ringde papi också, tänkte höra om jag verkligen inte skulle fråga om jag skulle ha någon med mig imorgon på jobbet också.. JAG VET, jag är världens mesigaste människa! =P Seriöst, hur svårt kan det vara liksom, jag har en telefon bredvid mig och en kollega bakom mig, bara att fråga om det är något. Och, som pappa sa, man lär sig mycket bättre och snabbare om man börjar själv. Har jag någon som står där bakom mig så frågar jag ju den personen HELA tiden, utan att ens försöka själv. Så det blir nog bra såhär =)

Snodde min brors kamera och tog några outfit-pics, och hittade även dessa nytagna bilderna på Elsa =) Söta eller hur?

image448
image449
Och jag vet, ögonen blir alltid jätteläskiga. Nedre bilden har hon på sig sin lilla tomtedräkt! =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice nice! åh älska liseberg :D yeah! jag tror marie :) men hoppas amanda sjdå?

2007-12-07 @ 14:27:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0