Måndag

Morron! =)

Så var det måndag igen, härligt härligt! En hel, ny veckan framför oss... Gäsp. Jaja, man kan ju iaf försöka. Har man en positiv inställning så känns det kanske lite bättre. Och precis som förra veckan tycker jag att måndagsångesten lindras rätt bra av allt fint julpynt och julkänsla som jag möts av när jag kommer ner på nedervåningen. Advenstsljusstakar, tomtar, hyacinter och julkänsla helt enkelt! =)

Idag är det som vanligt lång skoldag, kvart över fyra slutar min sista lektion -.- Efter det ska jag hem, äta och sen ska jag, A och mami till Liseberg med T och hennes mamma och lillebror. Ska bli mysigt faktiskt, även om jag känner att jag hellre skulle hinna med ett friskis-pass. Men men..

Ska försöka hinna blogga lite innan jag åker iväg sen igen, och ikväll kanske jag slänger in en 'dagens outfit', så håll utkik! :) Ha en bra dag nu.

Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0