Måndag

God morgon.! =)

Så var det måndag igen då. Tiden bara rusar iväg. Var rätt trött när jag vaknade, höll på att somna om vilket i princip aldrig händer mig, men när jag väl var uppe så ble jag pigg nästan med en gång. Kanske beror de på att pappa hade tänt alla adventsljusstakar och det var helt mörkt ute, så det kändes bara mysigt att dra omkring härinne.. =)

Tog på mig det ena halsbandet som vi köpte på smyckepartyt idag. Skulle ju egentligen ge det i julklapp till T, men så bestämdes det att vi skulle gå på 'Jul på Liseberg' istället. Som en julklapp typ.. Kanske låter konstigt, men våra föräldrar känner varandra, och jag och T och min lillebror och T's lillebror har bytt julklappar since forever. Så de blir lite som det blir, och i år bestämde våra föräldrar att vi skulle gå på Liseberg istället. Jaja, det blir nog mysigt. =) Jag ska på Liseberg en jäkla massa gånger nu i jul.. Med kompisar, med familjen, med kompisar igen, med någon annan... Ja. Men jag tycker det är jättemysigt, man går runt där i mörkret, käkar pepparkakor, dricker glögg, äter våfflor, brändamandlar (inser ni att man i princip bara äter?=P) och åker skridskor på den stora upplysta isen. Sjukt mysigt! Ni som inte bor i Göteborg, har ni något liknande i er stad? Stockholm antar jag har något sånt på Grönan kanske..? Men ni andra? Skulle va kul att veta =)

Nej nu måste jag rusa, hörde på radion att det var lååånga köer, så antagligen kommer jag ändå inte hinna fram i tid till skolan. Som vanligt då =P Ni får ha en bra dag allihop!

Puss & Kram ♥

image435
Visst ser det mysigt ut? =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag väntar med spänning! :-)
Ha det bra!

2007-12-03 @ 08:55:39
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0