Lördag

Hej allihopa!

Har precis kommit hem från jobbet/julshoppingen. Är typ helt slut, känner bara för att sova. Klockan ringde klockan sex imorse... Jobbade från halv nio till ett sedan gick jag och Ida och letade efter julklappar =) Hittade en till pappa, en till Ellinor och en till Carro. Sen så fikade vi på Espresso house =) Jättemysigt!

Kollade även lite på GinaTricot efter nyårsklänningar. Åh, där finns så himla många fina! Jag vill köpa NU. Och det måste man ju typ, ifall man vill hinna köpa den man vill ha innan alla e slut.. =/ Men just nu har jag inte pengar till det. Måste spara till en grej, plus att jag måste vänta på min lön. Men sen, då jävlar. =P Kan tyvärr inte visa klänningarna jag kollade på för Gina's hemsida är så jävla dålig. Ja, det är den faktiskt! Jag vill gärna kunna spara bilder på plagg jag gillar, så att jag till exempel kan ha med dom här i bloggen. Men det går inte där.

Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, käka lite godis och sedan ikväll ska vi iväg till några kompisar på glöggfest. Ska bli jättetrevligt =) Åh, och dom har alltid så himla mycket gott att bjuda på, haha ;) Ett helt långbord fyllt med godsaker; knäck, julkola, skumtomtar, ischoklad, alladin, pepparkakor, lussebullar, skinkmacka, gröt mm mm. Yummie =) Så det kommer antagligen bli riktig svullo-kväll ikväll... Ska kanske vidare sedan med några kompisar, men det får vi se.

Ha nu en fortsatt trevlig lördagseftermiddag! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh mums med godis ;D

2007-12-08 @ 16:47:48
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0