Lördag

Goddagens! =)

Är allt bra idag? Hoppas det, men mig är det bara bra! Gick upp vid kvart i nio och gjorde frukost till resten av familjen. Sedan var det bara att ge sig ut i regnrusket och sälja tidningen... Skönt att jag snart ska sluta med det! =) Har hållt på i tre och ett halvt år nu, så jag börjar tröttna. Nu sitter jag och äter skumtomtar och lyssnar på julmusik =) Sjukt mysigt. Och just det, idag börjar jag äta godis igen! Ska äta över jul nu, bara på lördagar då, men ändå. Sen får vi se efteråt, om jag håller upp igen eller så. Men skumtomtar har jag gått och varit sugen på i flera dagar nu. Och jumusik, ja det har jag velat lyssna på i typ en månad. Men jag har velat vänta, för jag är så himla traditionell av mig, haha =P Nästan lite konservativ.. Julmusiken får vänta tills december, och det är det ju idag! Okej, jag har fuskat liite, för jag lyssnade redan förra veckan, men det var ändå i november.

Snart ska jag ställa upp min adventsljusstake i mitt fönster, tror nog jag tar fram lite av det andra julpyntet också när jag ändå är igång. Älskar verkligen att pynta och så, älskar julen över huvud taget (har NÅGON missat det, haha). Sen i eftermiddag ska vi till mormor och morfar och baka julgodis med min moster, morbror och kusinerna. Myyys! =)

Har ni fått någon julstämning än? Ätit första pepparkakan, lussbullen eller kanske första glaset julmust? Eller något annat juligt? =)

image427

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0