Lördag 29/12

Ååh vad jag verkligen inte hinner blogga these days. Mamma mia. Och idag som skulle bli en sån perfekt dag. Började ju så i alla fall. Lugn och skön frukost med familjen, men klockan halv tio ringer min chef. "Du vet väl om att du började jobba klockan nio?" Neeeeeeeeej. Det visste jag inte. Det var bara att sätta på sig kläderna och be pappa köra mig i ilfart till jobbet. Jobbade fram tll 18:00, och det var väl okej, skulle inte till festen förrän klockan åtta ungefär. Men vad händer då? Jo, tydligen skulle jag jobba imorgon också. Börja 08:30. Yay. Dessa tider är några jag ALDRIG har hört talas om att jag ska jobba. Ni fattar inte hur besviken jag blev när jag insåg att jag skulle vara tvungen att vara hemma ikväll... :'( Hade sett fram emot ikväll som.. jaa, hur mycket som helst!

Moa skulle dit, mina favvokillar skulle dit, G skulle dit... Åh. Och nu ÄR dom där. Och partar och har kul. Och här sitter jag alldeles ensam och ska upp sju imorgon bitti. Fy fan. Jaja, bra pengar är det i alla fall. Denna helgen ger mig tillräckligt för att köpa allt det fina jag hittade i H&M-katalogen igår. Och det var ganska mycket. :)

Nu ser jag i alla fall fram emot nyår istället, och även nästa helg kan jag parta, då är jag ledig och ska inte hoppa in extra om det så gäller livet. Men först alltså, nyårsafton måndag. Fy f*n vad kul det ska bli! :)

Nu ska jag ta det lugnt, och sedan gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon ju... :/ Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0