Lördag 22/12

Hur gammal är du om fem år? 21!
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Haha, ingen än så länge, eftersom ingen i min familj är vaken, men det kommer nog att bli en hel del personer.
Hur lång är du? 174 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Bruce den allsmäktige igår. .:P
Vem ringde du senast? Hm. Pappa tror jag ;)
Vem ringde dig senast? Nån snubbe som ville prata om Afrikas barn, men hjärtlös som jag är slängde jag på luren.. =/ ;P
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Haha, Carro vad tycker du jag ska svara?? SMS!!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta! =)
När såg du senast din mamma? Igår vkäll
Vilken ögonfärg har du? Grågrön
När vaknade du i dag? Tjugo över åtta
Vilken är din favoritplats? Att vara ute på havet, och på Kreta :) Och i skidbacken!
Vilken plats föredrar du minst? Hm.. En hiss?
Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år.. Jag har flyttat hemifrån, pluggar kanske, har en underbar pojkvän, och vill skaffa barn inom de närmsta året.
Vad skrämde dig om natten som barn? Brand och tjuvar
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Åh shit, jag minns inte.. :P
Hur stor är din säng? För liten!
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar :)
Sover du med eller utan kläder? Utan. Haha, neeej, med pyjamas såklart.
Hur många kuddar har du i sängen? 3
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, annars strumpor.
Är du social? Ja
Vilken är din favoritglass? Gb Straciatella, yummie :)
Tycker du om kaffe? NEJ!
Vad dricker du till frukost? Vatten
Kan du spela poker? Yes indeed, jag äger på det.
Tycker du om att mysa/kela? Aaa :)
Är du en beroendemänniska? Med vissa saker..
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nej..? Jag tror inte det.
Kan du några andra språk än svenska? Yes
Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur är
Äger du dyrbara smycken? Nej inte särskilt dyra
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Juldukarna i fönstret =)
Flirtar du mycket? Mycket är väl att ta i, men är det någon jag gillar så visar jag det rätt tydligt..
Kan du byta olja på bilen? Eh nej :P
Vilken var den senaste boken du läste? Shit, hinner aldrig läsa nufortiden, men jag tror det var Kejsaren av Portugallien i skolan..
Läser du dagstidningen? Ja, när jag åker till skolan ochhar tråkigt läser jag Metro, City och .SE.
Prenumerera du på någon veckotidning? Veckorevyn, det är väl en veckotidning?
Dansar du i bilen? Självklart.
När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerade mig i våras.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag går på LM =) Var går du? kram

2007-12-22 @ 10:36:34
URL: http://www.lisae.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt =)

2007-12-22 @ 12:11:20
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: julia

rolig lista, den snor jag =)

2007-12-23 @ 16:37:50
URL: http://jgmsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0