Lördag 22/12

Bara jag som är vaken i bloggvärlden? :P

Godmorgon i alla fall, om det nu är någon som vaknat redan. 22:e idag, helt sinnes, i övermorgon är det JULAFTON. Men vet ni, redan idag så fyller min kära farmor år! Grattis farmor! :) Vi ska på kalas till henne sedan, hoppas du får en bra födelesedag, fammo!

Ja, jag är uppe med tuppen som vanligt. Vad beror detta på tro? Hm.. :P Vet inte, jag är nog helt enkelt bara en morgonmänniska. Fast jag är kvällsmänniska också.. Aja, konstigt det där. Idag är jag i vilket fall på strålande humör! =) Yes, det känns som att livet leker. Jag har bestämt mig för att fokusera på alla positiva saker i livet istället för att gå runt och grubbla på en massa tråkigheter. Och vet ni, det funkar! ;) Gör det ni också..

Vad ska ni göra idag?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0