Lördag 15/12

Godmorgon alla pigga! =)

Jag vaknade tidigt idag.. Har inte kunnat sova bra på hela natten faktiskt, har vaknat flera gånger av olika anledningar. Sist nu så var det vid sjutiden, då jag trodde att min vovve var inne i mitt rum.. =/ Men det var hon inte, så jag undrar verkligen vad det var. Hoppas inte det var en råtta eller något sådant! Det har hänt förr kan jag ju säga :S Eller ja, inte en råtta, men en mus. Vaknade en gång av att den knaprade på benet till min säng. Mums. Och jag hatarhatarhatar råttor och möss! Jag vet, jag vet, möss är så små och osyldiga och blablabla men still, dom är obehagliga, creepy och jag gillar dom inte på något plan. I alla fall så vaknade jag vid halv åtta igen och insåg att jag inte skulle somna om. =/ Även fast jag är skittrött. Jobbigt. Men jag får vila idag på dagen istället.



Såg förresten på "Legally Blonde" igår. Superbra ju! =) Hade inte sett den innan, men åh jag älskar såna filmer. Ska se till att få tag på tvåan också, någon som sett den? Är den lika bra? För övrigt så är det sista gången på mitt gamla "jobb" idag, dvs sälja tidningen. Har ju fullt upp med mitt nya jobb nu, och jag kommer ju mest att jobba på helgerna så då hinner jag inte med. Plus att jag behöver inte dom pengarna nu. Eller ja, behöver gör jag ju, men jag klarar mig utan dom.

Glöm förresten inte alla hjälpa mig att välja klänning (<--- länk) =)

Ha en trevlig lördagsmorgon nu! =) Pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0