Lista

Pommes frites - Bröd 
Oliver - Champinjoner 
Ost - Skinka
Pizza - Popcorn 
Idol - Top Model
TV - Musik
Dans
- Sång 
Sylt - Ketchup
På gröt: Kanel - Socker  
Tomtar - Påskkärringar
Lucia - Tärna 
Pepparkaka - Knäck (Mums!)
Sommar - Vinter 
Flygplan - Båt 
Hallonbåt
- Lakritsbåt 
IdolMarie - IdolAmanda
Bada i pool - Bada i havet 
Fullkornsmakaroner - Vanliga makaroner
Gymmet - Soffan 
DVDbox - Serien på TV

Ja, där fick ni en liten rolig (läs: tråkig) lista! Kopiera och gör själva, ni som vill =) Nu har jag precis kommit hem från stan med mami och papi. Var mest dom som skulle göra lite ärenden, men jag fick också köpt en sak, nämligen den svarta klänningen!! =) Yippie yay. Såg även ett par vanliga, svarta pumps på DinSko. 180:-! Tror jag ska köpa dom, och även försöka hitta en midjekort jacka att ha över. Det plus mitt svarta armband blir perfekt nyårsoutfit! =)

Nu sitter jag här och käkar naturgodis och snackar med M om ikväll. =) Ska bli så himla kul, vi ska på fest till hennes kompis. Ser verkligen fram emot det, men jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig.. =/ Ska snart vörja gå igenom garderoben haha :P

Vad gör ni annars idag? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nee, du skulle tagit den andra klänningen juh..

2007-12-15 @ 14:21:44
Postat av: Natta

hehe jasså har jag aldrig lagt märke till :)

2007-12-15 @ 20:55:03
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0