Lika..?

Hej allihop!
Kom hem från skolan för en stund sedan, har suttit och checkat lite bloggar en stund. Ska strax gå ner och göra i ordning lite middag till mig tänkte jag, pappa steker pannkakor till sig själv och August, men njae.. Jag ska göra en sallad med kalkon tänkte jag =) Och massa andra smaskiga saker. Dagen idag har varit bra, dock har jag varit jättetrött och haft ont i ´huvudet, precis som igår. Undra om jag håller på att bli sjuk kanske..?

Har tänkt på en sak ett tag nu, hon som man ser när man kommer in på blogg.se, ni vet den söta, blonda tjejen.? 'Nya fröken Sverige' tror jag att det står eller nåt sånt. Hon är skitlik Mat-Tina! =P Trodde det var hon först, haha.. Fast den här tjejen är ju yngre (tror jag), men likheterna är slående. Bedöm själva.. =P

image439
Hittade ingen sådär jättebra bild, som riktigt visade likheterna tydligt, men visst påminner dom om varann? Kisa lite så tror man nästan att dom är tvillingar, haha.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0