Julsånger! =)

Som ni säkert har listat ut vid det här laget så älskar jag julen, och allt som hör julen till. =) Tycker det är supermysigt helt enkelt. Och julsånger är ju såklart ett måste för att den riktiga julstämningen ska infinna sig. Därför tänkte jag lista sångerna som spelas flitigt på min dator under julen. =P

# Something about Christmas time - Bryan Adams
# Happy Xmas (War is over) - John Lennon
# Oh Holy Night - Mariah Carey
# Where are you Christmas - Faith Hill
# The most wonderful time - Amy Grant
# My grown up Christmas - Kelly Clarkson
# Jingle Bell Rock - (olika artister)
# Last Christmas - Wham
# Why couldn't it be Christmas everyday - Bianca Ryan
# Mary´s boychild - Carola
# Oh ye faithfull - Faith Hill and LeAnn Rimes
# All I want for Christmas - Mariah Carey

# Julen är här - Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebö
# Himlen i min famn - Carola
# Tänd ett ljus - Triad
# En stjärna lyser så klar - Carola
# Decembernatt (Hallelujah) - Peter Jöback
# Jag kommer hem igen till jul - Peter Jöback

Ja, det var nog dem =P Haha. Ganska många jag vet, rabblade typ upp hela min jul-spelningslista här.. ;) Men kanske fick ni lite tips om låtar att lyssna på..? Tycker själv alltid att det är så svårt att "komma på" låtar som är bra liksom. Jag menar, dom vanliga låtarna som tex 'Det strålar en stjärna', 'Rudolf med röda mulen' osv, dom kan man ju utan och innan och dom är ju jättemysiga, men iaf jag vill ha lite andra också =)

Har ni fler bra jullåtar, gärna lite ovanliga, så tipsa! =)

Kommentarer
Postat av: emelieu

Haha ah det är riiiiktigt gott :D:D

2007-12-04 @ 19:12:01
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Tipset

Ett litet bloggtips för Er som läser BB's blogg kommer här! http://ryktetombb.blogg.se/

2007-12-04 @ 20:09:34
Postat av: Anonym

Hahah, tänd ett ljus är ju aasdålig! :P Men smaken e ju olika..

2007-12-04 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0