Julmarknad

Har precis kommit hem från julmarknaden nu! :) Det var rätt trevlig faktiskt, om än lite långtråkigt i början. Men sedan kom Madde och vi hade massor att prata om, så det var jättetrevligt! =) När pappa kom fick jag lite pengar och gick och köpte chilli con carne med baguettebit till. Mums :) Så nu är jag proppmätt, man fick en stor skål full typ. Men jag ska träna om en timma, så det var nog bra att få lite mat i magen. Åt två våfflor till frukost med sylt OCH grädde.. Fy på mig, har typ bara blivit skräpmat idag. Inte bra alls. Så det är tur att jag ska iväg och träna, ska faktiskt bli riktigt skönt.

Men innan dess ska jag iväg och "jobba" en stund, alltså städa. Det brukar gå ganska snabbt, eller så är det jag som är slarvig.. =/ Men men, idag hinner jag inte med någon storrengöring i alla fall.

Förresten, pratade lite med Madde angående att jag ska klippa lugg. Hon har en jättejättefin raklugg, som hon klippt själv! Och jag ska ta med ett kort på henne till frisören, för exakt en sådan lugg vill jag ha :P Hittar inga fina bilder på "luggar", så det får bli som hennes.

Nej nu måste jag verkligen sticka, vi hörs senare! =) Kraam <3

Kommentarer
Postat av: elli

va du på julmarknaden på plattan? :D

2007-12-09 @ 15:05:23
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Monika

Hej, vad kul att du ska klippa lugg, kan du inte visa en bild på det sen, typ före/efter. Det hade varit roligt :)

2007-12-09 @ 16:41:43
Postat av: Matilda

Elli: Hm, vad är plattan?
**
Monika: Självklart gör jag det! =)

2007-12-09 @ 16:52:52
URL: http://baramatilda.blogg.se
Postat av: Anonym

Plattan=mitt i sthlm! ;)

2007-12-09 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0