Julklappar

 Har läst lite olika bloggar nu, och förstår att det råder en viss panik hos många. En hel del som inte har börjat köpa julklappar. En hel del som inte är lika duktiga som mig. :P Haha. Nej, jag ska inte säga ett skit. Detta är första året ever jag är klar i tid med julklapparna. Förra året köpte jag sista julklappen 23 december...

Dessa är de personer jag köper julklappar till:

Mamma & Pappa
♥ August
♥ Mormor & Morfar
♥ Farmor & Farfar
♥ Rebecca
♥ Carro x 2
♥ Ellinor
♥ Ida
♥ Cornelia
Elsa <3

Sådär, tror inte att jag glömde någon där. Så, hur går det för er, har ni köpt några julklappar än? =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, vad skönt att redan vara klar! Själv har jag kvar till mamma, mormor och farmor. Men det är bara att tänka från den ljusa sidan; det är BARA tre veckor kvar =)

2007-12-09 @ 12:43:01
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, jag har inte köpt en enda! :P :)

2007-12-09 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0