Julgodis

Är hos mormor och morfar nu, vi har hållt på och gjort julgodis nu i typ över en timma. Herregud, inte en lugn stund i köket kan jag ju säga! Jag har gjort ett pepparkakshus, och när jag skulle spritsa sån där glasyr eller kristyr eller vad det nu heter på, så rann ALLT ut i knät på mig. Yes. Fan va förbannad jag blev :P Så nu går jag runt i mormors joggingbralls och en stor T-shirt. Sexy! =) Or not.

Jaja, snart är nog knäcken klar i alla fall och då blir det iaf provsmak =) Mmm. Me love Julgodis.

Nej, nu måste jag gå. Bloggar mer sen. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mums för julgodis!

2007-12-01 @ 17:34:11
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0