Hejsan hoppsan

Har precis kollat på julkalendern och fikat mysig adventsfika med familjen =) Pepparkakor, ischoklad och glögg blev det, fast ingen ischoklad för mig.. Godis blir det ju bara på lördagar. Åt jättegod middag innan också, kycklingfilé med hasselbackspotatis, vitlökssås och överbliven pizzasallad från igår =P Tur att jag var och tränade innan, höhö ;) Blev ett medelpass idag, sjukt jobbigt! "Tanten" som hade det var typ assmal, och man såg verkligen att hon hade fått typ åldersnoja och var rädd för att bli gammal.. =/ Tycker synd om såna faktiskt. Alltså, fine att det inte är så ballt att bli äldre, men ändå. Det blir vi alla liksom, det finns ju ingen som är 'forever young' direkt... Sen är det ju inget fel i att träna och hålla sig i form, men man ser på vissa människor att dom har grymma problem med att bli äldre. Jaja, så är det.

Nu fundera jag på att a) sätta på Vänner, b) sätta på O.C eller c) sitta kvar och nörda mig vid datorn tills klockan nio då van Veeteren börjar. =P Vad tycker ni låter bäst?

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Gillar din blogg jättemycket!
Och jag har inte slutat blogga, så att du vet ;)

Godnatt !

2007-12-02 @ 23:00:57
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0