Hej

Har precis kommit hem från träningen nu. Var skönt att få ta ut sig och skingra tankarna lite granna. Nu tänkte jag bara slappa, se på idolfinalen och kanske äta något gott. Vem tror ni vinner?


Namn:
Matilda
Piercingar: Näe, öronen om det räknas..
Tatueringar: Nej tyvärr, men vill göra en på höften när jag fyller 17 =)
Längd: 174 cm
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Blond
Fräknar: På sommaren
Vikt: Har absolut ingen aning, och orkar verkligen inte bry mig om det för tillfället heller
Motto: Lev livet
Kär? Inte särskilt
Önskar du att du bodde någon annan stans? No, gillar Svea Rike rätt bra, kunde dock regna lite mindre. 
Tänker du på självmord?
Nej?
Tycker du att du är attraktiv? Brukar faktiskt inte tänka på det
Dricker du? Vatten
Använder du droger? NEJ
Röker du? NEJ
Vilket schampo använder du? Typ Naturelle just för tillfället, oftast det som finns hemma
Vilken parfym använder du? När jag använder parfym använder jag DKNY's "Be delicious"
Vad är du rädd för? Döden, att bli lämnad ensam
Gillar du att tvätta? Har aldrig tvättat i hela mitt liv
Personen du ringde? Senast eller? Pappa i så fall.
Personen som ringde dig? Hm, antar att det är senaste där också.. Pappa där med.
Person du tänkte på? Moa, väntar på att hon ska logga in på msn
Långdistansförhållanden? Njae, skulle nog inte funka för min del
Utnyttja någon? Beror på omständigheterna
Självmord? Jävligt egoistiskt
Sex före äktenskapet? Varför inte?
Förhållanden? Mys.
Gråtit över en pojke? Hm, ja.  
Gråtit över en flicka?
Jo, men inte på det sättet..
Ljugit för någon? Ja, vem har aldrig ljugit?
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nepp, varit på väg dock
Gånger du vart kär? Ingen
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång på riktigt
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte
Tjejer du kysst? Hrm. 7 :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen =(
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.
Ärr du har på kroppen? Ganska många små på benen, tyvärr =/ Från när jag spelade fotboll
Pålägg som gäller: Kalkon är gott
Dagens dryck: Vatten
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Hm, ett busskort?
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, tränat
Var det kul? Nja, sådär
Brukar du svära mycket? I perioder
När stiger du upp på morgonen? Sex eller halv åtta
Kan du stå på händer? Näe
Håkan Hellström eller The Ark? HÅKAN
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Gillar är nog att ta i
Är du glad nu? Njae..
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Partymusik
Stockholm är... ? En stad jag skulle vilja besöka
Kan du sjunga? Ja, alla kan väl sjunga, om de låter bra kan ju nån annan bedöma..
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Grekland, för jag älskar det landet =)

image453
Bild från gamla tiden.. =/

Kommentarer
Postat av: Brunerina

Naturelle är bra, haha! Jag använder mig också av det schampoot! :-)

2007-12-07 @ 20:06:44
URL: http://brunerina.blogg.se
Postat av: Anonym

Hopaas på att amanda vinner... :)

2007-12-07 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0