Hej

Har precis kommit hem från skolan, hoppade över spanskan idag.. Var trött och hade huvudvärk. Är skitförbannad nu. När jag kom innanför dörren står mamma där och ser minst sagt bister ut. Hon bah "Matilda, jag var inne i ditt rum förut och letade efter en tidning, och då trillade det ut två tågbiljetter där.." WHAAT THE FUCK!? Jag blev helt jävla ställd. Sen blev jag förbannad (visste inte vad jag skulle säga, så jag skrek istället). Stackars mamma, men jag blev så jävla förbannad. Inte så att hon hade snokat, hon skulle bara ha den där tidningen, men ändå. HON SKA INTE VARA I MITT RUM! Hon ville ju naturligtvis veta vart jag ska åka, och varför jag beställt tågbiljetter.

Även om mamma nu vet det, så vill jag inte skriva ut det här. Min bror och min kusin är inne här ibland. Men i alla fall så hade jag sagt en sak till henne, alltså ljugit om vart jag skulle den dagen. Inte bra. Så ja, nu är det väl lite kaos här kan man säga.

Kan inte skriva mer nu, hörs sen. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0