Hej igen

Okej. Sådär, nu har jag lugnat ner mig litegranna. Jag och mamma har pratat, och vi är inte osams eller så =) Känns skönt. Hon låter mig åka i alla fall, även fast hon inte riktigt gillar idén. Tack mamma <3

Har precis ätit middag med familjen nu, det blev kalkon och fullkornspasta med pesto, keso och soltorkade tomater. Mums =) Jag älskar verkligen pesto och s.t tomater! Så himla gott. Nu hade jag tänkt att plugga lite, innan det är dags för träning klockan sju. Ett medel/puls-pass blir det idag, Carro ska med också =) Ser verkligen fram emot det! Är nästan alltid roligare att träna med någon, hellre än att träna ensam.

Håller på att plugga in alla PLU-nummer också, haha =P Ni vet, "koderna" som man knappar in till frukt, färskt bröd mm. Man behöver ju inte kunna alla dom utantill, särskilt inte såhär i början, men jag tycker ändå att det verkar lättare och det går dessutom snabbare. Så slipper man sitta och leta i datorn i en kvart när det kommer någon som har köpt nån konstig blomkål.. =P

Jaja, nu ska jag plugga! Har ni haft en bra dag annars? =)


image436
Hittade denna bilden på underbart söta Kate Hudson =) Älskar outfiten, så enkel och så snygg!

Kommentarer
Postat av: S

Jepp jag har haft det jättebra. Jag är vikarie på dagis så det har varit skitkul!!! :D hehe Har du haft en bra dag då???

2007-12-03 @ 17:33:51
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: carro

skönt att det löste sig då med din mamma :) Joo, hon är allt en liten docka!

2007-12-03 @ 17:58:10
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0